Diety

Naše produkty Chia Shake můžete zařadit do těchto diet:

Keto dieta

Dieta založená na příjmu vysokoproteinových a nízkosacharidových jídel. Vaše tělo se dostane do ketózy, kde samovolně spalujete tuky.

Více o keto dietě

Proteinová dieta

Tato dieta je založena na vysokém příjmu bílkovin (proteinů).

Více o proteinové dietě

Dukanova dieta

V Dukanově dietě jíte bílkovinná jídla a přijímáte větší množství vody a tekutin.

Více o Dukanově dietě

Nízkosacharidová / Low carb dieta

Během low carb / nízkosacharidové diety nejíte jídla s vysokým podílem jednoduchých cukrů a sacharidů a nahradíte je kvalitními bílkovinami a tuky.

Více o low carb dietě

Atkinsonova dieta

Nejznámější obměna proteinové diety.

Více o Atkinsonově dietě

Dieta z Cambridgeshire

Koncept této diety pochází z Anglie. V této dietě jíte instantní nízkokalorická jídla, nejčastěji 5x denně.

Více o dietě z Cambridgeshire

Dieta s Chia Shake

Díky našim produktům se již desítkám tisíc spokojených zákazníků podařilo zhubnout a věříme, že i vám takto pomůžeme shodit přebytečná kila.

Vytvořili jsme pro vás dietu, při níž zhubnete přirozeně, bez hladovění a cvičení.

Klíčem k úspěchu je jedinečné složení našich produktů, které jsou nízkosacharidové, obsahují jen malé množství zdravých tuků a naopak vysoký podíl bílkovin. Díky takové skladbě makroživin se váš organismus dostane do stavu zvaného ketóza, kdy dochází k využívání tuků jako primárního zdroje energie. Spalujete tukové zásoby a hubnete.

Pokud chcete konečně zhubnout, vsaďte na naši dietu.

Dietní plány

Small

  • Při nízké nadváze
  • Dietní koktejly můžete míchat jak s vodou, tak také s polotučným mlékem.
  • Délka trvání 1. krok diety 1 týden + 2. krok diety 1 týden + 3. krok diety 2 týdny.
Sleva!
–5%
1 399 

Medium

  • Při střední nadváze
  • Dietní koktejly můžete míchat s vodou nebo s kombinací vody a mléka.
  • Délka trvání 1. krok diety 1 týden + 2. krok diety 2 týdny + 3. krok diety 3 týdny.
Sleva!
–7%
2 499 

Large

  • Při vysoké nadváze
  • Dietní koktejly míchejte s vodou.
  • Délka trvání 1. krok diety 2 týdny + 2. krok diety 3 týdny + 3. krok diety 5 týdnů.
Sleva!
–9%
4 799 

XLarge

  • Při velmi vysoké nadváze
  • Dietní koktejly míchejte s vodou.
  • Doporučujeme dietu kombinovat s naším produktem Hunger Blocker, který potlačí hlad a chutě k jídlu.
  • Délka trvání 1. krok diety 2 týdny + 2. krok diety 4 týdny + 3. krok diety 6 týdnů.
Sleva!
–10%
8 990 

Co je to ketóza a jak vám pomůže zhubnout?

Dieta Chia Shake staví na principech keto diety, která vaše tělo přiměje spalovat tuky na energii. Při keto dietě konzumujete bílkoviny a tuky, zato ale maximálně omezíte svůj příjem sacharidů. Díky tomu váš organismus přejde do ketózy, kdy místo ze sacharidů (glukózy) tvoří energii z ketonů, látek vznikajících v játrech metabolizováním zásobních a přijímaných tuků. Ketóza je pro tělo přirozeným stavem, kdy se zároveň snižuje hladina inzulinu, hormonu, který je mimo jiné zodpovědný za ukládání tuku v těle. 

Keto dieta je tedy rychlou a účinnou zbraní pro boj s nadbytečnými kilogramy.

Dietní plán a jeho pravidla

  1. Jezte 5× denně, a to převážně produkty Chia Shake. 
  2. Jezte v pravidelných rozestupech, každé 2,5–3 hodiny nebo dle potřeby. Poslední jídlo jezte ideálně ne méně než 2 hodiny před spánkem.
  3. Dbejte na dostatečný pitný režim. Pijte až 3 litry neslazených tekutin denně. Vhodné jsou obyčejná voda a slabé čaje. Můžete si dát i kávu, kterou ovšem do pitného režimu nepočítejte.
  4. Konzumujte dietní produkty Chia Shake určené na hubnutí.
  5. Zaměřte se na dostatečný příjem zeleniny. Jezte 150 g zeleniny denně, především zelené. Povolená zelenina se pro každý krok může lišit.

Dieta Chia Shake je rozdělena do tří kroků. 

První krok vám zajistí razantní úbytek na váze, druhý přinese další hubnutí a postupnou adaptaci na běžné potraviny a třetí krok funguje jako upevňovací fáze, díky níž si novou váhu udržíte a zamezíte jojo efektu. 

1. krok diety

Díky omezení konzumace sacharidů přejde vaše tělo během 25 dnů do stavu ketózy, tedy spalování tuků na energii. Abyste toho dosáhli, jezte během prvního týdne 5× denně dietní proteinová jídla Chia Shake. K tomu doporučujeme přidat 150 g povolené zeleniny a až 100 g zdravých tuků za den. 

Na výběr máte z pestré palety jídel, jako jsou koktejly, kaše, palačinky, chia pudinky, polévky, omelety a smoothies a také z řady příchutí, jako je vanilka, malina-jahoda, lískový oříšek či cappuccino.

2. krok diety

Jezte 3× denně dietní jídlo Chia Shake doplněné o malé množství povolených nízkosacharidových potravin plus 2× denně si připravte vlastní nízkosacharidové jídlo bohaté na bílkoviny.

I nadále si můžete dát dietní Chia Shake koktejly, smoothies, kaše, polévky, omelety, palačinky, pudinky či muffiny, a to v libovolném pořadí. 

Dokud svůj organismus udržíte v ketóze, nebudete pociťovat hlad. Potraviny bohaté na sacharidy jako jsou brambory, těstoviny, luštěniny a pečivo vynechejte i v této fázi.

Ve 2. kroku diety začněte zařazovat více běžných potravin bohatých na bílkoviny, jako jsou maso, ryby, tofu, vajíčka a neslazené mléčné výrobky. Můžete zařadit i menší množství rajčat, paprik a bobulového ovoce.

3. krok diety

Závěrečná část diety je velmi důležitá, odolejte proto pokušení ji podcenit, jinak by mohlo dojít k jojo efektu. Rozhodně vám nyní nedoporučujeme návrat k původním stravovacím návykům, dostali byste se zase tam, kde jste byli před začátkem diety. 

Je třeba si nově nabytou hmotnost upevnit, abyste ji mohli trvale udržet. 

Jezte 2–3× denně dietní jídlo Chia Shake doplněné o zeleninu a 2–3× denně zdravé nízkosacharidové jídlo bohaté na bílkoviny a vlákninu.

Povolené potraviny

Povolená zelenina v 1. kroku diety

Hlávkový a jiný salát, rukola, polníček, špenát, brokolice, květák, kapusta, růžičková kapusta, kadeřávek, hlávkové zelí, čínské zelí, kedlubna, cuketa, salátová okurka, zelená a bílá okurka, ředkvička, bílá ředkev, zelené fazolky, dýně, lilek baklažán, pórek, chřest, artyčok, řapíkatý celer, cuketa, čekanka, fenykl, neslazené kysané zelí, patison, petržel, řeřicha, houby čerstvé, vč. hlívy ústřičné (100g den), sójové a jiné klíčky.

Povolené zdravé tuky

Tuky jsou při keto dietě zásadní. Pro optimalizaci vašeho zdraví se vyvarujte trans-mastným kyselinám, omezte nasycené tuky a preferujte mono a polynenasycené tuky. Inspirujte se naším seznamem zdravých tuků.

(uvedené množství = 1 porce): olivový olej (3 lžíce), kokosový olej (až 3 zarovnané lžíce), slunečnicový olej (3 lžíce), máslo (1 lžíce), ghee (1 lžíce), ořechové máslo (1 lžíce), mandle (25 g), vlašské ořechy (25 g), para ořechy (25 g), lískové ořechy (25 g), chia semínka (1 lžíce), slunečnicová semínka (2 lžíce), dýňová semínka (2 lžíce), konopná semínka (2 lžíce), mletá lněná semínka (1 lžíce), avokádo (¼), olivy (5 g).

Povolená dochucovadla

Sůl, pepř, čerstvé bylinky, sušené bylinky, sušená paprika, kmín, kopr, kurkuma, sušený česnek a další jednodruhová koření, čerstvý česnek, čerstvý zázvor, vinný ocet (až 1 lžička), balzamikový ocet (až 1 lžička), hořčice, čistý domácí vývar, nekalorická sladidla, neslazené kakao.

Dietní jídla

399 
399 
Novinka
499 
399 

Super snídaně nebo svačina. Nápoj obsahující denní dávku všech vitamínů, minerálů a fytonutrientů.
Jako výživový poradce mohu jen doporučit.
Chia Shake - Žijte zdravě!
5
2018-05-07T00:53:02+02:00
Super snídaně nebo svačina. Nápoj obsahující denní dávku všech vitamínů, minerálů a fytonutrientů. Jako výživový poradce mohu jen doporučit.

Oceňuji rychlé doručení. Z chuti jsem měl malinko obavy, ale ChiaShake mi chutná, zasytí a určitě vyzkouším i další příchutě. Za mě rozhodně můžu doporučit!
Chia Shake - Žijte zdravě!
5
2018-03-03T16:29:12+01:00
Oceňuji rychlé doručení. Z chuti jsem měl malinko obavy, ale ChiaShake mi chutná, zasytí a určitě vyzkouším i další příchutě. Za mě rozhodně můžu doporučit!

Dávám dětem ke snídani - 2 odměrky na 4 decy mléka a ohřeju v mikrovlnce, rychlá a zdravá kaše. Moje děti milují o dost více než krupicovou.
Chia Shake - Žijte zdravě!
5
2018-05-07T00:43:05+02:00
Dávám dětem ke snídani - 2 odměrky na 4 decy mléka a ohřeju v mikrovlnce, rychlá a zdravá kaše. Moje děti milují o dost více než krupicovou.

Skvělá chuť, dávám si po sportu jako rychlé jídlo. Banánový je nejlepší.
Chia Shake - Žijte zdravě!
5
2018-05-07T00:46:46+02:00
Skvělá chuť, dávám si po sportu jako rychlé jídlo. Banánový je nejlepší.

Moc mě potěšila chuť Chia shaku, je to skutečně mňamka 🙂 dávám si to k snídani každý den. :). Děkuji za rychlé doručení.
Chia Shake - Žijte zdravě!
5
2018-05-07T00:54:20+02:00
Moc mě potěšila chuť Chia shaku, je to skutečně mňamka 🙂 dávám si to k snídani každý den. :). Děkuji za rychlé doručení.

Jsem vcelku jedlík, ale v tomto případě mne zasytí pouhá sklenice koktejlu.
Chia Shake - Žijte zdravě!
5
2018-05-07T00:52:16+02:00
Jsem vcelku jedlík, ale v tomto případě mne zasytí pouhá sklenice koktejlu.

Lahodný a chutný koktejl :). Beru sebou do práce a na cesty.
Chia Shake - Žijte zdravě!
5
2018-05-07T00:45:39+02:00
Lahodný a chutný koktejl :). Beru sebou do práce a na cesty.

Chutná a rychlá snídaně. Pravidelně snídám, nejlepší s mlékem. Doporučuji
Chia Shake - Žijte zdravě!
5
2018-05-07T00:51:22+02:00
Chutná a rychlá snídaně. Pravidelně snídám, nejlepší s mlékem. Doporučuji
5
8
Chia Shake - Žijte zdravě!