Diety & dietní plán

Diety & dietní plán

Krátce o dietách

Low Carb dieta

Základem této diety je se zbavit většiny jídel, které obsahují hodně cukrů a sacharidů. Eliminováním zbytečných cukrů se pro vás stane jednodušší regulovat hladinu cukru v těle. Vyhnout by jste se měli těstovinám, pečivu a sladkostem. Tím napomůžete spuštění efektu low cab diety. Low Carb je vhodný pro většinu lidí. V případe, že kojíte, jste těhotná nebo máte cukrovku, doporučujeme nejprve veškeré diety konzultovat s lékařem.

Bezlepkévá dieta

Princip bezlepkové diety je vcelku jednoduchý, zbavit se lepku v jídelníčku. Pečlivě čtěte složení produktů a vyhněte se pšenici, ječmenu, žitu, ovsi a špaldě. Ať už ze zdravotních důvodů nebo dietních, udržování bezlepkové diety nemusí být jednoduché. V případě Chia Shaku můžete být 100% v klidu, je bezlepkový.

Ketonová dieta

Ketonová dieta je v mnoha aspektech podobná Low Carb variantě, ale přináší agresivnějšší prvek hubnutí. U Ketonové diety je možné stravu rozvrhnout tak, že v ní nahradíme větší podíl tuků proteiny než se tomu děle v případě low carb.

Naše dietní řešení

Na základe dlouholetých zkušeností s přípravou dietních jidel jsem pro Vás vytvořili vyvážený dietní plán, který kombinuje prvky atkinsnovy, Ketonové a Low Carb diety. Tím jsme podpořili a umocnili nejefektivnějíš princip hubnutí. Když tělu odepřete jednoduché cukry a sacharidy, tak se Vaše tělo snaží tento nedostatek vyrovnat tím, že začne spalovat vlastní tukové zásoby. Prozkoumejte naše 3 fáze a vyberte si plán, který je pro Vás nejoptimálnější.

Ketonová dieta s Chia Shake

Fáze 1 – Rychle & hodně zhubnout

V první fázi jíte 5x denně Dietní jídla Chia Shake. V této fázi dochází k rapidnímu omezení sacharidů a cukrů, aby se vaše tělo dostalo do stavu ketózy, tzv. začalo spalovat vlastní tukové zásoby jako zdroj energie. Chia Shake dietní jídla jsou nutričně navržena tak, aby vás zasytila a dostala do ketózy, kde dochází k rychlému úbytku hmotnosti. Je důležité nejíst potraviny, které obsahují velké množství sacharidů.

Délka plánu: 2 x 30 dnů

* Doporučený jídelníček:

  1. jídlo – snídaně: Kaše/Palačinka/Muffin
  2. jídlo – svačina: Koktejl
  3. jídlo – oběd: Polévka/Kaše
  4. jídlo – 2. svačina: Koktejl
  5. jídlo – večeře: Kaše/Polévka/Palačinka/Koktejl

* Dietní produkty Chia Shake můžete během dne různě kombinovat. Každý produkt je navržen tak, aby vám pomohl shodit na váze.

Sleva
Hodnocení 5.00 z 5
5 289  4 799 

Během prvních pár dnů budete mít chutě na jiná jídla (pečivo, sladké), jelikož se tělo adaptuje na spalování tuků. Je důležité odolat a vydržet v hubnoucím programu, abyste se dostali do ketózy a zhubli. Jakmile se vaše tělo adaptuje, chutě zmizí.

Zakázané potraviny: ovoce, pečivo, brambory, rýže, těstoviny, dorty, sladkosti, zmrzlina, sladké a ochucené nápoje.

Příloha: Zelená zelenina (špenát, brokolice, hlávkový salát, avokádo, zelí, olivy, okurka)

Něco na zub – max. 1x denně: 30g oříšků (mandle, vlašské ořechy, pekanové ořechy, lískové ořechy)/1-2 čtverečky 90% hořké čokolády, bílý neslazený jogurt.

Fáze 2 – Jak zhubnout pár kg

Druhá fáze je vhodná pro ty, kteří chtějí zhubnout pouze pár kg nebo dorýsovat postavu. V této fázi jíte 3x denně dietní jídla Chia Shake a 1x denně nízkosacharidové jídlo dle vašeho výběru. V této fázi jste pořád také v ketóze a spalujete vlastní tukové zásoby.

Délka plánu: 3 x 14 dnů

* Doporučený jídelníček:

  1. jídlo – snídaně: Kaše / Palačinka
  2. jídlo – svačina: Koktejl
  3. jídlo – oběd: Libové maso (kuřecí, krůtí, rybí) + zelenina / salát s vajíčkem / polévka (zeleninová, vývar, rybí) / Omeleta
  4. jídlo – večeře: Polévka / Kaše / Koktejl / Muffin

* Dietní produkty Chia Shake můžete během dne různě kombinovat. Každý produkt je navržen tak, aby vám pomohl zhubnout.

Sleva
Hodnocení 5.00 z 5
2 694  2 399 

Zakázané potraviny: ovoce, pečivo, brambory, rýže, těstoviny, dorty, sladkosti, zmrzlina, sladké a ochucené nápoje.

Příloha: Zelená zelenina (špenát, brokolice, hlávkový salát, avokádo, zelí, olivy, okurka)

Něco na zub – max. 1x denně jednu položku dle výběru: 30g oříšků (mandle, vlašské ořechy, pekanové ořechy, lískové ořechy) / 1-2 čtverečky 90% hořké čokolády, bílý neslazený jogurt.

Fáze 3 – Rýsovací

Tato fáze je pro rýsování postavy po hubnutí, aby se vám kila opět nevrátila v rámci jo-jo efektu. Doporučujeme 1-2 jídla denně nahradit dietními jídly Chia Shake. Jestli nahradíte snídani, oběd nebo svačinu, je už na vás. Pokud si chcete udržet postavu po hubnoucím programu, je důležité upravit stravovací návyky. Nejdůležitější je omezit přísun jednoduchých cukrů a sacharidů. Cukr se velmi rychle přemění na energii a pokud tuto energie nevyužijete např. při sportu, tak se uloží do tukových zásob.

Délka plánu: 30 dnů

* Doporučený jídelníček:

  1. jídlo – snídaně: Kaše/Palačinka/Muffin
  2. jídlo – svačina: Koktejl
  3. jídlo – oběd: Polévka/Kaše
  4. jídlo – 2. svačina: Koktejl
  5. jídlo – večeře: Kaše/Polévka/Palačinka/Koktejl

*Dietní produkty Chia Shake můžete během dne různě kombinovat. Každý produkt je navržen tak, aby vám pomohl shodit na váze.

Sleva
Hodnocení 5.00 z 5
5 289  4 799 

Doporučujeme také omezit „bílé sacharidy“ – brambory, těstoviny, pečivo. Tyto sacharidy mají vysoký glykemický index (= rychlost přeměny na energii) a nespotřebovaná energie z těchto potravin se také uloží do tukových zásob.

Vhodná jídla v udržovácí fázi: zelenina, ryby, maso, luštěniny, sýry, vajíčka, oříšky, semínka, hořká čokoláda (90%), 1 porce ovoce. Náhražka cukru: stévie, xylitol, erythritol.

Skvělá chuť, dávám si po sportu jako rychlé jídlo. Banánový je nejlepší.
5.0
2018-05-07T00:46:46+00:00
Skvělá chuť, dávám si po sportu jako rychlé jídlo. Banánový je nejlepší.

Dávám dětem ke snídani - 2 odměrky na 4 decy mléka a ohřeju v mikrovlnce, rychlá a zdravá kaše. Moje děti milují o dost více než krupicovou.
5.0
2018-05-07T00:43:05+00:00
Dávám dětem ke snídani - 2 odměrky na 4 decy mléka a ohřeju v mikrovlnce, rychlá a zdravá kaše. Moje děti milují o dost více než krupicovou.

Moc mě potěšila chuť Chia shaku, je to skutečně mňamka 🙂 dávám si to k snídani každý den. :). Děkuji za rychlé doručení.
5.0
2018-05-07T00:54:20+00:00
Moc mě potěšila chuť Chia shaku, je to skutečně mňamka 🙂 dávám si to k snídani každý den. :). Děkuji za rychlé doručení.

Super snídaně nebo svačina. Nápoj obsahující denní dávku všech vitamínů, minerálů a fytonutrientů.
Jako výživový poradce mohu jen doporučit.
5.0
2018-05-07T00:53:02+00:00
Super snídaně nebo svačina. Nápoj obsahující denní dávku všech vitamínů, minerálů a fytonutrientů. Jako výživový poradce mohu jen doporučit.

Chutná a rychlá snídaně. Pravidelně snídám, nejlepší s mlékem. Doporučuji
5.0
2018-05-07T00:51:22+00:00
Chutná a rychlá snídaně. Pravidelně snídám, nejlepší s mlékem. Doporučuji

Jsem vcelku jedlík, ale v tomto případě mne zasytí pouhá sklenice koktejlu.
5.0
2018-05-07T00:52:16+00:00
Jsem vcelku jedlík, ale v tomto případě mne zasytí pouhá sklenice koktejlu.

Oceňuji rychlé doručení. Z chuti jsem měl malinko obavy, ale ChiaShake mi chutná, zasytí a určitě vyzkouším i další příchutě. Za mě rozhodně můžu doporučit!
5.0
2018-03-03T16:29:12+00:00
Oceňuji rychlé doručení. Z chuti jsem měl malinko obavy, ale ChiaShake mi chutná, zasytí a určitě vyzkouším i další příchutě. Za mě rozhodně můžu doporučit!

Lahodný a chutný koktejl :). Beru sebou do práce a na cesty.
5.0
2018-05-07T00:45:39+00:00
Lahodný a chutný koktejl :). Beru sebou do práce a na cesty.
5.0
8