Diety & Dietní plán

Diety & dietní plán

Diety s Chia Shake

Pokud již držíte některou z níže uvedených diet, tak Chia Shake produkty můžete bez obav zařadit do Vašeho jídelníčku.

Keto dieta

Ketonová dieta je v mnoha aspektech podobná Low Carb variantě, ale přináší agresivnější prvek hubnutí. U Ketonové diety je možné stravu rozvrhnout tak, že v ní nahradíme větší podíl tuků proteiny, než se tomu děje v případě Low Carb diety.

Proteinová dieta (Atkinsonova dieta)

Tato dieta je zaměřena na vysokém příjmu bílkovin (proteinů). Nejznámější proteinovou dietou je Atkinsonova dieta

Bezlepková dieta

Princip bezlepkové diety je vcelku jednoduchý – zbavit se lepku v jídelníčku. Pečlivě čtěte složení produktů a vyhněte se pšenici, ječmenu, žitu, ovsi a špaldě. Ať už ze zdravotních důvodů nebo dietních. Udržování bezlepkové diety nemusí být jednoduché. V případě Chia Shaku můžete být 100% v klidu – je bezlepkový.

Low Carb dieta

Základem této diety je zbavit se jídel, které obsahují vysoký podíl cukrů a sacharidů. Eliminováním zbytečných cukrů se pro Vás stane jednodušší regulovat hladinu cukru v těle. Vyhnout byste se měli těstovinám, pečivu a sladkostem. Tím pomůžete spuštění efektu Low Cab diety. Low Carb dieta je vhodná pro většinu lidí. V případe, že kojíte, jste těhotná, nebo máte cukrovku, doporučujeme nejprve veškeré diety konzultovat s lékařem.

Chia Shake produkty

Na základě dlouholetých zkušeností s přípravou dietních jídel jsme pro Vás vytvořili vyvážený dietní plán, který kombinuje prvky Atkinsonovy, Ketonové a Low Carb diety. Tím jsme podpořili a umocnili nejefektivnější princip hubnutí. Když tělu odepřete jednoduché cukry a sacharidy, tak se Vaše tělo snaží tento nedostatek vyrovnat tím, že začne spalovat vlastní tukové zásoby. Prozkoumejte naše 3 fáze a vyberte si plán, který je pro Vás nejoptimálnější.

Ke každému dietnímu balíčku obdržíte zdarma dietní plán.

Keto dieta s Chia Shake

Fáze 1 – Rychle & hodně zhubnout

V první fázi jíte 5x denně Dietní jídla Chia Shake. V této fázi dochází k rapidnímu omezení sacharidů a cukrů, aby se Vaše tělo dostalo do stavu tzv. ketózy, tedy začalo spalovat vlastní tukové zásoby jako zdroj energie. Chia Shake dietní jídla jsou nutričně navržena tak, aby Vás zasytila a dostala do ketózy, kde dochází k rychlému úbytku hmotnosti. Je důležité nejíst potraviny, které obsahují velké množství sacharidů.

Délka plánu: 2 x 30 dnů

* Doporučený jídelníček:

  1. jídlo – snídaně: Kaše / Palačinka / Muffin
  2. jídlo – svačina: Koktejl
  3. jídlo – oběd: Polévka / Kaše
  4. jídlo – 2. svačina: Koktejl
  5. jídlo – večeře: Kaše / Polévka / Palačinka / Koktejl

* Dietní produkty Chia Shake můžete během dne různě kombinovat. Každý produkt je navržen tak, aby Vám pomohl shodit na váze.

Sleva
Hodnocení 5.00 z 5
5 289  4 799 

Během prvních pár dnů budete mít chutě na jiná jídla (pečivo, sladké), jelikož se tělo adaptuje na spalování tuků. Je důležité odolat a vydržet v hubnoucím programu, abyste se dostali do ketózy a zhubli. Jakmile se Vaše tělo adaptuje, chutě zmizí.

Zakázané potraviny: ovoce, pečivo, brambory, rýže, těstoviny, dorty, sladkosti, zmrzlina, sladké a ochucené nápoje

Příloha: zelená zelenina (špenát, brokolice, hlávkový salát, avokádo, zelí, olivy, okurka)

Něco na zub – max. jednou denně: 30 g oříšků (mandle, vlašské ořechy, pekanové ořechy, lískové ořechy), 1 až 2 čtverečky 90% hořké čokolády, bílý neslazený jogurt

Fáze 2 – Zhubnout pár kil

Druhá fáze je vhodná pro ty, kteří chtějí zhubnout pouze pár kil nebo dorýsovat postavu. V této fázi jíte 3x denně dietní jídla Chia Shake a jednou denně nízkosacharidové jídlo dle Vašeho výběru. V této fázi jste pořád také v ketóze a spalujete vlastní tukové zásoby.

Délka plánu: 2 x 14 dnů

* Doporučený jídelníček:

  1. jídlo – snídaně: Kaše / Palačinka
  2. jídlo – svačina: Koktejl
  3. jídlo – oběd: Libové maso (kuřecí, krůtí, rybí) + zelenina / salát s vajíčkem / Polévka (zeleninová, vývar, rybí) / Omeleta
  4. jídlo – večeře: Polévka / Kaše / Koktejl / Muffin

* Dietní produkty Chia Shake můžete během dne různě kombinovat. Každý produkt je navržen tak, aby Vám pomohl zhubnout.

Sleva
Hodnocení 5.00 z 5
2 694  2 399 

Zakázané potraviny: ovoce, pečivo, brambory, rýže, těstoviny, dorty, sladkosti, zmrzlina, sladké a ochucené nápoje

Příloha: zelená zelenina (špenát, brokolice, hlávkový salát, avokádo, zelí, olivy, okurka)

Něco na zub – max. jednou denně jednu položku dle výběru: 30 g oříšků (mandle, vlašské ořechy, pekanové ořechy, lískové ořechy), 1 až 2 čtverečky 90% hořké čokolády, bílý neslazený jogurt

Fáze 3 – Udržovací

Tato fáze je pro rýsování postavy po hubnutí, aby se Vám kila opět nevrátila v rámci jo-jo efektu. Doporučujeme 1 až 2 jídla denně nahradit dietními jídly Chia Shake. Jestli nahradíte snídani, oběd nebo svačinu, je už na Vás. Pokud si chcete udržet postavu po hubnoucím programu, je důležité upravit stravovací návyky. Nejdůležitější je omezit přísun jednoduchých cukrů a sacharidů. Cukr se velmi rychle přemění na energii a pokud tuto energii nevyužijete např. při sportu, tak se uloží do tukových zásob.

Délka plánu: 30 dnů

* Doporučený jídelníček:

  1. jídlo – snídaně: Kaše / Palačinka / Muffin
  2. jídlo – svačina: Koktejl
  3. jídlo – oběd: Polévka / Kaše
  4. jídlo – 2. svačina: Koktejl
  5. jídlo – večeře: Kaše / Polévka / Palačinka / Koktejl

*Dietní produkty Chia Shake můžete během dne různě kombinovat. Každý produkt je navržen tak, aby Vám pomohl shodit na váze.

Sleva
Hodnocení 5.00 z 5
1 296  1 199 

Doporučujeme také omezit „bílé sacharidy“ – brambory, těstoviny, pečivo. Tyto sacharidy mají vysoký glykemický index (= rychlost přeměny na energii) a nespotřebovaná energie z těchto potravin se také uloží do tukových zásob.

Vhodná jídla v udržovácí fázi: zelenina, ryby, maso, luštěniny, sýry, vajíčka, oříšky, semínka, hořká čokoláda (90%), jedna porce ovoce. Náhražka cukru: stévie, xylitol, erythritol

Skvělá chuť, dávám si po sportu jako rychlé jídlo. Banánový je nejlepší.
5.0
2018-05-07T00:46:46+00:00
Skvělá chuť, dávám si po sportu jako rychlé jídlo. Banánový je nejlepší.

Jsem vcelku jedlík, ale v tomto případě mne zasytí pouhá sklenice koktejlu.
5.0
2018-05-07T00:52:16+00:00
Jsem vcelku jedlík, ale v tomto případě mne zasytí pouhá sklenice koktejlu.

Lahodný a chutný koktejl :). Beru sebou do práce a na cesty.
5.0
2018-05-07T00:45:39+00:00
Lahodný a chutný koktejl :). Beru sebou do práce a na cesty.

Super snídaně nebo svačina. Nápoj obsahující denní dávku všech vitamínů, minerálů a fytonutrientů.
Jako výživový poradce mohu jen doporučit.
5.0
2018-05-07T00:53:02+00:00
Super snídaně nebo svačina. Nápoj obsahující denní dávku všech vitamínů, minerálů a fytonutrientů. Jako výživový poradce mohu jen doporučit.

Moc mě potěšila chuť Chia shaku, je to skutečně mňamka 🙂 dávám si to k snídani každý den. :). Děkuji za rychlé doručení.
5.0
2018-05-07T00:54:20+00:00
Moc mě potěšila chuť Chia shaku, je to skutečně mňamka 🙂 dávám si to k snídani každý den. :). Děkuji za rychlé doručení.

Chutná a rychlá snídaně. Pravidelně snídám, nejlepší s mlékem. Doporučuji
5.0
2018-05-07T00:51:22+00:00
Chutná a rychlá snídaně. Pravidelně snídám, nejlepší s mlékem. Doporučuji

Dávám dětem ke snídani - 2 odměrky na 4 decy mléka a ohřeju v mikrovlnce, rychlá a zdravá kaše. Moje děti milují o dost více než krupicovou.
5.0
2018-05-07T00:43:05+00:00
Dávám dětem ke snídani - 2 odměrky na 4 decy mléka a ohřeju v mikrovlnce, rychlá a zdravá kaše. Moje děti milují o dost více než krupicovou.

Oceňuji rychlé doručení. Z chuti jsem měl malinko obavy, ale ChiaShake mi chutná, zasytí a určitě vyzkouším i další příchutě. Za mě rozhodně můžu doporučit!
5.0
2018-03-03T16:29:12+00:00
Oceňuji rychlé doručení. Z chuti jsem měl malinko obavy, ale ChiaShake mi chutná, zasytí a určitě vyzkouším i další příchutě. Za mě rozhodně můžu doporučit!
5.0
8