› 
Blog   ›   Články   ›   Novoroční magazín 4: 5 dalších kroků za vysněnou postavou

Novoroční magazín 4: 5 dalších kroků za vysněnou postavou

Filtr

Novoroční hubnutí jede na plno a Vy už určitě sklízíte první plody svého snažení. Gratulujeme, jen tak dál. A aby kila šla dolů ještě lépe, máme pro Vás další kroky, které Vám usnadní cestu za splněním novoročního předsevzetí.

Zvyšte příjem bílkovin

Proteiny jsou pro nás užiteční pomocníci při hubnutí hned z několika důvodů. Je všeobecně známo, že bílkoviny zasytí a pomáhají zahnat pocit hladu. Což je skvělá zpráva pro ty, kteří mají velký apetit. Navíc nám během diety pomáhají udržet svalovou hmotu. Jak bílkoviny doplnit? Je třeba do svého redukčního jídelníčku zařadit jídla s jejich vysokým obsahem, jako je maso, ryby, luštěniny, vaječné bílky, sýry, nebo kvalitní a výživné proteinové náhrady jídel.

Vynechte procesovaná jídla

Většina procesovaných potravin je často chudá na živiny, jako jsou vitamíny, minerály a vláknina. Nedostatek vlákniny může vést k tomu, že budete méně sytí a budete mít tendenci více jíst. Najdeme v nich velké množství soli, které ve zvýšeném příjmu vede k zavodnění a zvyšování tělesné hmotnosti. Také obsahují dost nezdravých tuků a cukrů, tedy zbytečných kalorií, díky kterým jdou kila snadno nahoru. Nemluvě o tom, kolik je v těchto potravinách konzervantů a dalších chemických látek nevhodných pro zdravý životní styl.

Sladké vyměňte za jeho zdravou dietní variantu

Potraviny s vysokým obsahem cukru vždy znamenají zbytečné kalorie bez výživové hodnoty a kila jdou po nich velmi rychle nahoru.

Mlsat můžete i jinak, zdravě a hlavně bez výčitek. Nahrazení sladkostí jejich zdravou variantou přispívá ke snížení kalorického příjmu a usnadní dosažení energetického deficitu potřebného pro opravdové hubnutí.

Naše Dietní palačinky, Chia Pudink nebo Chia muffiny, to jsou zdravé nízkokalorické dezerty, se kterými rozhodně zhubnete a ještě k tomu chutnají skvěle.

Pijte dostatečné množství tekutin

Pitný režim pomáhá pozitivně ovlivnit rychlost našeho metabolismu. Známe ale i další přínosy tekutin. Říká se, že hlad je převlečená žízeň. A nejen z našich zkušeností víme, že je to pravda. Pokud Vás tedy občas mezi jídly přepadne hlad, zkuste ho jednoduše zapít vodou nebo čajem.

Zelený čaj je skvělým pomocníkem pro hubnutí. Lidé, kteří během diety pijí zelený čaj, obvykle zhubnou více než ti, kteří jej nepijí. Zelený čaj také obsahuje antioxidanty a flavonoidy, které jsou prospěšné pro naše zdraví. Skvěle zahání žízeň i hlad a pomáhá tělu spalovat tuky.

Kvalitní spánek

Spánek je pro naše tělo opravdu důležitý a při hubnutí to platí dvojnásob. Kvalitní spánek totiž pomáhá snížit stres, který často vede k přejídání. Také hraje klíčovou roli v regulaci hormonů, včetně těch, které ovlivňují hladinu cukru v krvi a ukládání tuků. Některé hormony, jako je například růstový hormon, jsou produkovány během hlubokého spánku a mohou podporovat svalový růst a spalování tuků. Ideální doba spánku je 6 až 8 hodin.

Věříme, že když se budete držet těchto kroků, dosažení Vašeho cíle bude ještě snadnější.

V dalším pokračování našeho Novoročního magazínu se dozvíte, jak předejít obávanému jojo efektu a udržet si tak svou vysněnou postavu.

−17 %
Zobrazit produkt

Dietní balíček na týden - 35 jídel

1 599 

(Hodnocení: 18)
Novinka
−18 %
Zobrazit produkt

Dietní balíček pro muže na 2 týdny

3 099 

(Hodnocení: 1)
−32 %
Zobrazit produkt

Dietní balíček na 4 týdny - 140 jídel

4 999 

(Hodnocení: 22)
−34 %
Zobrazit produkt

Dietní balíček na 8 týdnů - 280 jídel

9 299 

(Hodnocení: 4)
cogmagnifiermenu