› 
Blog   ›   Články   ›   Novoroční magazín 3: 10 věcí, které nahradit v kuchyni během hubnutí

Novoroční magazín 3: 10 věcí, které nahradit v kuchyni během hubnutí

Filtr

Jste na cestě za svou vysněnou novoroční postavou? Rádi byste si dali svá oblíbená jídla, a přesto zůstali věrní své dietě? Pak máme pro Vás skvělou zprávu. Některá svá oblíbená jídla a potraviny z redukčního jídelníčku nemusíte úplně vyřadit. Stačí je nahradit zdravou dietní alternativou a užít si tak zábavné hubnutí bez odříkání.

1. Pečivo

Určitě často slýcháte, že když chcete zhubnout, je potřeba kvůli vysokému obsahu sacharidů úplně vynechat pečivo. Co kdybychom Vám ale řekli, že to může být i jinak? Existuje totiž jeho nízkosacharidová varianta, kterou si můžete upéct doma za pár minut, provonět tak celou kuchyň a dát si chléb se sýrem, šunkou nebo oblíbenou pomazánkou i během keto diety. Upečte si náš proteinový chléb se třemi druhy semínek, ty Vám pomohou zlepšit trávení a dodají pocit sytosti.

2. Palačinky

Jednu z nejoblíbenějších sladkých snídaní si občas dá rád snad každý. Jenže palačinky obsahují vysoké množství sacharidů. A proto jsme pro Vás připravili výživné proteinové palačinky, které si připravíte snadno za pár minut. Když si na ně přidáte trochu borůvek, bílého jogurtu a chia semínek, skvěle si pochutnáte a načerpáte energii do nového dne. Obsahují minimální množství sacharidů, takže po nich nepřiberete a navíc Vám pomáhají hubnout.

3.  Nezdravé obědy

Taky se Vám občas stane, že je čas oběda a v okolních restauracích mají jen jídla, která se Vám nehodí do redukčního jídelníčku? I tahle situace má své zdravé řešení v podobě naší skvělé dietní polévky. Tato zdravá náhrada jídla s vysokým obsahem bílkovin a vlákniny Vás dokonale zahřeje a zasytí. A nejlepší na tom je, že si ji můžete připravit snadno během chvilky a vypít ze svého oblíbeného hrnečku.

4. Pizza

Tato italská specialita je prý pro všechny diety tabu. Naše křupavá keto pizza je zdravá, nízkokalorická a plná proteinů. A to je skvělá zpráva pro všechny její milovníky, kteří si chtějí pochutnat a zároveň zůstat věrní své keto dietě. Tento rychlý oběd nebo večeři s vůní Itálie si připravíte za pár minut pěkně v pohodlí domova ve své kuchyni. Navíc si ji můžete ozdobit svými oblíbenými potravinami povolenými během keto diety.

5.  Zákusky a koláče

Snad každý si občas rád pochutná na dezertu a koláčích nebo jiném sladkém pečivu, to ale obsahuje spoustu cukru. Co takhle ho nahradit dietní nízkokalorickou alternativou, kterou si upečete za chvíli v mikrovlnné troubě doma nebo klidně i v práci. Zkuste náš oblíbený lahodný Chia muffin bez přidaného cukru, který obsahuje kousky čokolády pro ještě lepší požitek ze sladké diety.

6.  Limonády

Jsou plné zbytečných kalorií a jejich energetická hodnota je vysoká, takže po nich jdou kila snadno nahoru. Když Vás přepadne žízeň, vyměňte limonády je za vodu s citronem nebo zelený čaj. Také můžete vyzkoušet některé z čajů na hubnutí. Ráno doporučujeme kombinaci zeleného čaje Sencha, kořenu pampelišky, fenyklu, zázvoru a šípku, která Vám dodá energii a nastartuje trávení. Na večer pak naopak uklidňující čaj s meduňkou a heřmánkem pro snadné usínání.

7.  Káva s cukrem

Pokud máte každodenní kávu s cukrem jako svůj pravidelný rituál, nahraďte svůj běžný šálek naším cappuccinem a zamilujte si ho už od prvního doušku. Vychutnejte si jeho lahodnou chuť a užijte si povzbuzující účinky, protože káva dělá den.

8. Chipsy

Toto hříšné křupání může dát naší postavě pěkně zabrat, nemluvě o tom, že se díky nim také tvoří celulitida. Jde to i jinak — zdravě, na našich proteinových křupkách si můžete pochutnat v klidu a s pocitem, že budete stále hubnout. Můžete si je vzít jako svačinu do práce, na cesty nebo jako zdravé občerstvení na párty k přátelům.

9. Sladkosti

Jestli Vás čas od času honí mlsná dejte si zdravou dietní sladkost, která Vám nejen zachutná, ale i dodá energii a zároveň zasytí. To dokážou naše oblíbené dietní tyčinky s vysokým obsahem bílkovin a vlákniny. Vejdou se do každé kabelky a poslouží jako rychlé zdravé jídlo i při dietě.

10. Cukr

Pokud si čas od času rádi osladíte život, sáhněte raději po nízkokalorickém sladidle, po kterém nepřiberete. Můžete ho přidat do čaje a kávy, domácích limonád, smoothie, kaší a cereálií, jogurtu, tvarohu a nebo ho použijte jako zdravou alternativu cukru při pečení. Nízkokalorické sladidlo využijete během keto diety i při dodržování zdravého životního stylu.

Uvidíte, že jakmile nahradíte nezdravé potraviny jejich dietními variantami, začnete hubnout účinně a zdravě.

V dalším pokračování našeho Novoročního magazínu Vám poradíme 5 dalších kroků, které Vám pomohou dostat se ke své vysněné postavě.

−17 %
Zobrazit produkt

Dietní balíček na týden - 35 jídel

1 599 

(Hodnocení: 18)
Novinka
−18 %
Zobrazit produkt

Dietní balíček pro muže na 2 týdny

3 099 

(Hodnocení: 1)
−32 %
Zobrazit produkt

Dietní balíček na 4 týdny - 140 jídel

4 999 

(Hodnocení: 22)
−34 %
Zobrazit produkt

Dietní balíček na 8 týdnů - 280 jídel

9 299 

(Hodnocení: 4)
cogmagnifiermenu