Novoroční hubnutí 6: Problematické partie

problematické partie

Jak zhubnout problematické partie? Jak zhubnout břicho? Jak zhubnout stehna? Jak zhubnout paže? Lze zhubnout jen na jedné partii těla?

Existuje několik typů postavy, od nichž se potom odvíjí i to, které části těla jsou pro daný typ problematickými partiemi. Může to být bříško, nebo stehna a zadek, nebo i paže. Na to vše se zaměřuje následující článek.



Lze zhubnout jen na jedné partii těla?

Typ postavy je dán geneticky. Zpravidla se rozlišují dva typy postav: jablko, které ukládá tuk v horní polovině těla, a hruška, která naopak ukládá tuk v dolní polovině těla. Jablko tedy mívá problémy s ukládáním tuku na bříšku a v pase, hruška zase na stehnech a hýždích.

Lidské tělo bohužel nepracuje tak, že by spotřebovávalo tuk pouze z jedné partie, když se snažíme hubnout. Bere si tuk z míst, kde je zrovna k mání, odevšad. Další špatnou zprávou je, že u spousty lidí budou problematické partie dokonce ty poslední, které se vám podaří zhubnout.

Nevěšte ale hlavu. Se svými problematickými partiemi rozhodně zatočit můžete! Dejte se do celkového hubnutí a vytrvejte. Aby vám to šlo lépe, v následujících odstavcích přinášíme cílené rady na hubnutí břicha, stehen a paží:

Problematické partie 1: Jak zhubnout břicho?

Špetnou zprávou je, že viscerální tuk, tedy ten, který obaluje orgány v oblasti břicha, je pro nás mnohem škodlivější než tuk podkožní. Odbourat ho je tedy nejen v zájmu toho, jak vypadáte, ale i v zájmu vašeho dobrého zdraví. Takže – jak zhubnout břicho? 1) Omezte konzumaci cukru. Jeho přebytek se uloží jako tuk v játrech a dutině břišní. 2) Přidejte bílkoviny. Snižují apetit a zvyšují spalování kalorií. Lidé, kteří jedí hodně bílkovin, mají nižší procento tuku v dutině břišní. (Koktejly a další jídla od Chia Shake jsou tím nejlepším a nejsnadnějším způsobem, jak denně přijmout více bílkovin!) 3) Přidejte aerobní aktivitu: chůzi, běh, kolo, plavání, skupinová cvičení apod. 4) Můžete zvolit nízkosacharidové stravování, tedy low carb dietu. Omezení sacharidů je velmi účinný způsob, jak zhubnout. Sníží se přitom vaše chuť k jídlu, optimalizuje vaše zdraví, a spálí tělesný tuk.

Problematické partie 2: Jak zhubnout stehna?

Své geny ani to, že si vaše tělo rádo ukládá tuk ve stehnech, neovlivníte. Jak tedy zhubnout stehna? Zaprvé se dostaňte do kalorického deficitu. Mírně omezte počet kalorií, které přijímáte ze stravy, a naopak přidejte trochu pohybu. Dbejte na pestrý jídelníček bohatý na bílkoviny a vlákninu. K němu přidejte 30 minut středně těžké tělesné aktivity pětkrát týdně. K celkovému spalování tuků a při tom i formování nohou dojde při běhu, jízdě na kole, plavání a při procházkách v přírodě. K tomu přidejte několik lekcí posilování (klíčové jsou menší váhy, zato více opakování), v nichž potrénujete svaly na nohou. A v neposlední řadě buďte trpěliví, vytrvejte v tomto režimu delší čas a uvidíte, jak vaše stehna zeštíhlí!

Problematické partie 3: Jak zhubnout paže?

Paže jsou další problematickou partií. Pokud je chcete zeštíhlit, budete se v první řadě muset soustředit na celkové hubnutí. K tomu si přidejte posilování, jak paží, tak i celého těla. (S vlastní vahou i s činkami.) To totiž pomůže efektivněji spalovat tuky a vaše paže krásně vyrýsuje. Do jídelníčku přidejte vlákninu, která je při hubnutí skvělým pomocníkem, a naopak vyřaďte rafinované sacharidy. Nezapomínejte také pít dostatek vody a každou noc si hlídejte, abyste měli dostatek kvalitního spánku, což vám při hubnutí pomůže.



Chia Shake Smoothie lesní plody

 

 

 

 

 

 

Napsat komentář