› 
Blog   ›   Hubnutí   ›   Novoroční hubnutí 5: Jakých chyb se při hubnutí vyvarovat?

Novoroční hubnutí 5: Jakých chyb se při hubnutí vyvarovat?

Filtr

Na tom, že hubnutí není nic snadného, se jistě shodneme. Abyste si to ale nedělali ještě složitější, prozradíme vám, jakých chyb se při hubnutí vyvarovat. Často se totiž stává, že si myslíte, že děláte všechno správně, ale přitom se dopouštíte zásadních chyb. Pojďme se na ně podívat důkladněji a říct si, co při hubnutí rozhodně nedělat. 

Jakých chyb se při hubnutí vyvarovat?

1. Příliš málo plánujete

Nedostatečné plánování může vykolejit i toho nejzapálenějšího jedince. Jakmile nemáte jasně definovaný plán, jak se zachovat v různých situacích, zjistíte, že z ničeho nic nemáte čas nebo energii udělat tu správnou volbu. Například když přes den z jakéhokoliv důvodu nestíháte jíst pětkrát denně a večer vás přepadne vlčí hlad, je velká pravděpodobnost, že pokud nebudete připraveni, dopustíte se nezdravých rozhodnutí.

Plánujte! Jezte zhruba každé 3 hodiny. Předem si ujasněte, co si ke kterému jídlu dáte a případně si jídla připravte předem.

Pro snadné dodržení dietního režimu jsou nejideálnější jídla Chia Shake, která jsou dietní, chutná, výživná a především rychlá na přípravu. S balíčkem na hubnutí nebo s jakoukoliv kombinací našich dietních jídel bude plánování a dodržení stanoveného dietního režimu snadné.

2. Máte nesprávnou motivaci 

V mnoha případech lidé nevědomky sklouzávají k nesprávné motivaci. Vaší motivací by totiž nemělo být krátkodobé a tudíž přechodné zhubnutí nebo nic, co vychází z hlavy někoho jiného. Mělo by to být něco, co vychází z vás, něco, co z vašeho snažení udělá cestu (za lepší postavou), kterou si nakonec budete užívat na stálo.

3. Nedodržujete pitný režim 

Voda vás během diety udrží na nohou. Obzvláště během keto diety je naprosto klíčová. Voda zajišťuje, aby všechny fyziologické procesy v těle fungovaly tak, jak mají. Pomáhá odplavovat toxiny, zabraňuje únavě, podporuje pocit sytosti a oddaluje hlad.

Pijte 2-3 litry neslazených tekutin denně.

4. Nejíte dostatek zeleniny 

Zelenina je pro naše tělo důležitá hned z několika důvodů. Dodává nám vlákninu, která je zásadní pro zdravé trávení a správné fungování střev, ale také vodu, vitamíny a minerální látky. Navíc, pokud svůj talíř doplníte zeleninou, budete mít pocit, že toho jíte více, budete spokojenější a sytější.

5. Jakých chyb se při hubnutí vyvarovat? Rozhodně hladovkám!  

Obzvláště pokud chcete zhubnout rychle, odolejte pokušení nejíst přes den vůbec nic. Večer vás potom totiž nepřepadne obrovský hlad, kterému budete těžko odolávat a sníte toho více, než byste chtěli, což by vedle nulového hubnutí vedlo k výčitkám a možná vlastně i k úplnému konci diety.

6. Máte nedostatek pohybu 

Spousta z nás žije sedavým způsobem života. To má za následek zpomalování metabolismu a hubnutí je potom těžší. Nedostatek pohybu nejen že dělá hubnutí obtížnějším, ale není ani dobrý pro naše zdraví. Alespoň 30 minut denně bychom se měli aktivně hýbat. Ať už cvičit, hrát sport nebo se jít alespoň projít.

7. Máte příliš mnoho pohybu 

Nic se nemá přehánět, a to ani ty dobré věci. Pohybová aktivita sice ke zhubnutí značně pomáhá, ale pokud je jí přespříliš nebo je prováděna nesprávně, může přinést víc škody než užitku, obzvláště pokud jste začátečníci. Příliš dlouhé a časté cvičení může vést až k syndromu přetrénování, hrozí vysílení a ztráta motivace k hubnutí.

8. Nedopřejete si dostatek spánku a odpočinku 

Spánek je při hubnutí rovněž nezbytný. Tělo při něm odpočívá a regeneruje, nabírá síly. Navíc, pokud nebude mít dostatek spánku, budete se druhý den cítit hladovější!

9. Smýšlíte stylem “všechno nebo nic” 

To, že se snažíte hubnout, ještě neznamená, že musíte být ihned ve všem perfektní. Pamatujte, že něco je vždy lepší než nic. A že ten, kdo se pohybuje pomalu, ale jistě, nakonec často dojde dál než někdo, kdo začal rychle, ale potom vyhořel a nedošel vůbec nikam. Odpouštějte si drobná zaškobrtnutí.

Nyní už víte, jakých chyb se při hubnutí vyvarovat. Chia Shake vám proto přeje hodně štěstí a úspěchu při dietě!

−17 %
Zobrazit produkt

Dietní balíček na týden - 35 jídel

1 599 

(Hodnocení: 18)
−23 %
Zobrazit produkt

Dietní balíček na 2 týdny - 70 jídel

2 899 

(Hodnocení: 43)
−32 %
Zobrazit produkt

Dietní balíček na 4 týdny - 140 jídel

4 999 

(Hodnocení: 22)
−34 %
Zobrazit produkt

Dietní balíček na 8 týdnů - 280 jídel

9 299 

(Hodnocení: 4)
cogmagnifiermenucross-circle