10 ranních zvyků, které vám pomůžou zhubnout

ranní zvyky pro hubnutí

Hubnete? Určitě vás bude zajímat následujících 10 ranních zvyků, které vám pomůžou zhubnout. Stačí totiž pár jednoduchých triků a výsledky vaší snahy se zněkolikanásobí! Začít ráno dobrými zvyky vám přinese úspěch. Samozřejmě pamatujte na to, abyste tyto zvyky doplnili správnou dietou a aktivním životem.



1. Přispěte si

Hned na úvod něco, co potěší – pokud si ráno přispíte o chvilku déle, podpoříte tím své hubnutí! Především, pokud se vám spánku normálně nedostává. Vědci totiž prokázali, že spánková deprivace vede ke zvýšené chuti k jídlu. Především k chuti na kalorická jídla plná sacharidů. Pro to, abyste zhubli, je potřeba mít pravidelný spánkový režim a spát 8 hodin denně.

2. Dejte si snídani plnou bílkovin

Snídej sám, říká se. Snídaně je totiž považována za nejdůležitější jídlo dne. Správně složená snídaně vás dokáže nabudit a dodat energii až do dalšího jídla, aniž by vás v mezičase honily chutě. Důležité je, aby vaše snídaně byla bohatá na bílkoviny. Tím totiž docílíte jak pocitu sytosti, tak podpory metabolismu a tudíž i hubnutí. Proto si dáváme záležet, aby výrobky Chia Shake byly plné bílkovin!

3. Vypijte dostatek vody

Velmi jednoduchý zvyk, kterým podpoříte hubnutí, je ráno vypít sklenici až dvě vody. To totiž nastartuje metabolismus a pomůže vám spálit extra kalorie! Vodu popíjejte i během celého dne. Ti, kteří navýší svůj příjem vody, zhubnou více, než ti, kteří nepijí dostatečně. Voda navíc dokáže snížit chuť k jídlu a dodá pocit větší sytosti, což jsou další důležité faktory pro úspěšné hubnutí.

4. Trénujte umírněnost

Není to jenom o to, co a v jakém množství jíte. Hubnutí zahrnuje také správné návyky a správné zvládání svých pocitů a myšlenek. Právě umírněnost je o tom, že se myšlenkami nacházíte zcela v přítomném okamžiku, uvědomujete si své pocity a myšlenky. To je velmi důležité, protože je prokázáno, že to vede k lepším stravovacím návykům a k úspěšnějšímu hubnutí. Každé ráno si proto dejte 5 minut na to, abyste se uklidnili a vnímali sebe a své tělo.

5. Zvažte se

Zlepšíte tak svoji sebekontrolu a může vám to pomoci udržet si motivaci. Některé vědecké studie totiž ukazují, že vážit se každé ráno může mít pozitivní vliv na hubnutí. Pro optimální výsledky se vždy važte ve stejnou dobu, nejlépe ihned po tom, co vstanete a použijete toaletu, ale předtím, než si dáte snídani. Pamatujte, že drobné výkyvy jsou normální. Soustřeďte se na celkový průběh hubnutí.

6. Dopřejte si sluníčko

Slunce je život. Odhrňte po ránu závěsy a vpusťte ho k sobě. Můžete chvíli postát v okně, nebo se můžete vypravit ven a strávit několik minut na čerstvém vzduchu. Obecně se doporučuje 10 – 15 minut. Slunce nám pomáhá získat vitamín D, který je také potřeba k hubnutí.

7. Trošku si zacvičte

Pokud vmáčknete do své ranní rutiny cvičení, máte mnohem větší šanci zhubnout. Pomůže vám spálit tuk, regulovat krevní cukr a zvýšit spokojenost během dne.

8. Připravte si oběd s sebou

Předejděte tomu, že vás v práci přepadne hlad a vy si nakoupíte koblihy a brambůrky. Vyšetřete si ráno pár minut a sbalte si oběd do krabičky. To je jednoduchá věc, kterou pro své hubnutí můžete udělat. Pokud jíte během dne vlastní jídla, víte přesně, co v nich je a hubnutí půjde skoro samo.

9. Přidejte chůzi

Choďte, jezděte na kole, dopravujte se do práce hromadnou dopravou. Ano, jízda autem je pohodlná, ale když ji vyměníte za něco aktivnějšího, spálíte extra kalorie, což vám při hubnutí bude k nezaplacení. I ranní procházka se psem se počítá.

10. Začnete si zaznamenávat, co jíte

Jakmile si budete vědomi toho, kolik toho během dne sníte, bude pro vás hubnutí snadnější. Můžete si vést deník toho, co sníte, nebo použít některou z aplikací navržených k počítání kalorií.

 



dietní sýrová omeleta

 

 

 

 

 

 

Napsat komentář